RSS

107719148666048013

19 Feb

::kancil hijau dlm kandang::

si kancil hijau itu telah terkurung di dalam kandang kerana tuannya telah menghantar kancil itu ke klinik kesihatan pada waktu ptg, klinik sudah mahu ditutup, maka ia ditahan di wad sementara sebagai pesakit luar. tidur luar lah ye awak mlm ni kancil, pandai pulak awak tak balik rumah. sape ajar? sayakah? sudah la lu. lu dah mandi cantik2 boleh la lu tido luar, hari tu lu comot gua tak kisah pun bwk lu jln2. hak hak

kete aku duk kat kedai servis produa. haha aku hantar lambat. by the time kete tu siap, kedai dah nak tutup. so.. pakcik tu kata, “awak amik esok je la”.. mlm ni gua takde kereta jek.. gua rasa mcm patah kaki jek tak ada kereta. mcm aku nak gi mana2 plak mlm ni. tapi… biasa la.

esok aku harap kawan aku si shatul itu tidak lupa utk menghantar aku ke pusat servis itu utk menge-pick kancil hijau tu. waduh.. kereta ku sudah sihat.. sudah gagah.. sudah ganteng! yes! ia bergaya.

apa? jeles eh? ok.. gua senyap.
šŸ™‚

 
Leave a comment

Posted by on February 19, 2004 in crash and burn

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: