RSS

108051996008897803

29 Mar

+mission failed+

hmm mission aku utk minggu ni adalah berehat sepenuhnya dirumah. tp tak de rehat pun. alah bukan buat kerja tp aku gi berjalan dgn mak aku. beriya2 cari kasut sampai ke bandar, last2 dapat kasut beli kat jusco. i had planned to visit him at pasir gudang, pun tak jadi. met shatul for few hours. she came here to attend as’s convocation. sorry la girls, aku tak dtg situ sbb aku gi teman mak aku berjalan. dr last week dah janji nak teman dia cari kasut, kena plak hari ahad. pastu aku tau shatul tembak mlm tu. aku ingat nak mandi2 pastu tdo kat tmpt korang pastu gi kerja pagi ni from utm je. tp lepas mandi aku dah tdo. sorry.

ohoho.. i’m missing someone badly rite now. *huhu*

erm.. this monday morning, aku berdoa aku tak berjumpa dgn org tertentu itu lagi.
good luck to me.

 
Leave a comment

Posted by on March 29, 2004 in crash and burn

 

Leave a Reply

 
