RSS

108121074284435738

06 Apr

+satu dua tiga..+

dah ni minggu ketiga practical. aku penat. aku dah tak leh ckp camne lagi aku dah mmg kepenatan. kurang rehat. weekend pun tak cukup panjang utk rehat. aku tak tahu camne those engineers boleh tahan kerja sampai hari ahad. padahal aku tak buat apa yg hebat sgt pun. kalau tak practical ni dibuat masa kita first year. i rasa aku lebih rajin utk belajar. haha aku tak nak keja la. aku nak belajar je. susah2 pun duduk exam je. pastu loan masuk tiap2 sem. kalau rajin belajar, yg masuk duit scholar, ok la tu.

my weekend was ok. i met my boyfriend, dlm keadaan i’m too tired. tp perasaan thrill utk berjumpa boyfriend masih ada dlm keadaan penat. cold sweat and butterflies in my stomach. oh i got so many butterflies. dunno where they come from.😛

ahh i have to attend a meeting at 8.30am. i think they not need me, but my supervisor ask me to join them. alahh.. malas malas malas. and i’m lapar lapar lapar. camne tak exhausted, breakfast pun tak sempat. bukan pasal aku bgn lambat, tp berebut bilik air. ye lah, kalau semua nak masuk bilik air kul 6.15am, camne? takkan nak masuk ramai2. isk..

betapa bosannya aku menulis dipagi hari ni. anda semua faham tak tahap kepenatan ni camne. adoi la

 
Leave a comment

Posted by on April 6, 2004 in crash and burn

 

Leave a Reply

 
