RSS

108129732352238543

07 Apr

+betul.. aku tak tipu+

tau tak, dlm kekusutan aku menghadapi hari kerja dgn perangai manusia yg berbagai2 ni. aku mmg teringat kat ibah, tetiba aku terindu plak kat minah sorang tu. dia nampak kasar and yet lembut didalam. ceh mati aku kalau ibah baca entry ni. tapi betul, ibah tu semangat belajar dia tinggi. and pastu dia bleh je survive sorang2. tatkala camni, bila aku terkapai2 nak belajar sendiri, dia sure dah maju ke depan. pastu she has the ability to calm herself after she marah org. yeay thats ibah. and i miss her. wheehee..

tapi betul, kalau aku tak camne la keje. aku mmg tak nak kerja. betul kan? belajar lagi best. aku tau korang semua sure setuju. pape pun aku mmg ada kelebihan la dari korang semua. haha aku ada lagi satu sem nak buat psm je. ha yg tu tak best. yg best ialah bila kena dtg kelas, balik tido, study bila ada test, tido makan, pastu borak2 gelak2. oh best nye. walaupun aku masih boleh buat camtu, tapi aku dah tak cukup korum, semua dah abis dah. tak pe la. aku gelak2 la dgn lecturer aku nanti. aku dah jadi peramah tau skrg!! hahahha percaya tak? tak percaya ke? lantak lah.

oh yesterday i’ve received an sms from adiman. he said “tuty aku dah dpt keja”.. yay!~~ cheers for adiman. dme congratulations ye. sorry beb aku tak dpt reply your sms sbb aku tak top up lagi. in few days akan ku topap setelah cheque telah dikreditkan dlm akaun ku. seminggu practical dpt ratus juga.. puas hati la dgn tahap bosan dan tebal telinga dgr segala kata2 manusia melayu yg penuh hasad dengki setelah bergaji besar.

aku rindu akan utm itu!! aku rindu nak bermalas2. seb baik sem lepas aku dah puas bermalas2 walaupun setiap pagi aku disalai dek panahan mentari pagi yg menyelinap masuk di tingkap bilik yg menghadap ke ufuk timur. jgn risau, aku cukup dgn vitamin D everyday. yeay!~

 
Leave a comment

Posted by on April 7, 2004 in crash and burn

 

Leave a Reply

 
