RSS

108247524525282671

20 Apr

+i think i’m not good enough+

tolonglah saya
saya rasa saya tidak cukup baik

saya bukan anak yg sangat baik
sbb kadang2 saya curi2 kluar
atau saya buat2 tidur semasa ayah saya panggil..
sbb saya malas nak bangun

saya bukan pelajar yg baik
sbb kadang2 saya curi2 ponteng kelas
atau cuba2 utk tertidur dlm kelas

saya bukan kawan yg baik
sbb kadang2 saya kecilkan hati kawan
atau mungkin saya tidak dpt bersama kawan ketika dia susah

saya bukan musuh yg baik,
sbb saya masih boleh senyum pada musuh saya
dan tidak sampai hati utk berbuat jahat

saya bukan pelatih yang baik
sbb saya selalu blur apa yg penyelia saya ckpkan pada saya
dan selalu kutuk dia bersama kawan2 pelatih

saya tak tahu sama ada..
adakah saya teman wanita yang baik?
teman lelaki berikan jawapan
adakah saya kakak yang baik?
adik2 berikan jawapan
adakah saya pemandu yang baik?
pemandu lain yg sama2 tersekat dlm kesesakan lalulintas berikan jawapan

bolehkan saya menjadi yang terbaik?
saya perlukan pandangan anda

_________________

i just got back from makan bubur wth my practical buddies. she said the porridge at taman sentosa is the best in jb town. hmm maybe. sedap tak tipu. all four of us have a good time, until in the car my sister msg. “kak tuty balik cepat, ayah asyik tanya kak tuty pergi mana dari tadi” heheh.. i’ve told you, i’m not a good daughter. aku tak sempat nak inform dia. aku rush tadi. sbb nak pergi dan balik cepat. and he was praying by the moment i want to tell him. tinggalkan pesan pada adik, “nanti ckp ayah kak tuty kluar”.. tak guna~

mmg patut kalau aku kena grounded esok. sbb smlm aku kluar tak sempat ckp jugak. aku gi mkn dgn husni. bwk dia mkn pergi singgah selalu. sblm tu aku gi mkn dgn nanad, kat singgah selalu jugak. aku pelik kenapa aku tak pergi mkn mlm dgn sahabat saya yang paling rapat dlm hidup saya, aizec.

i had a bad evening today. malas nak ckp camne, remember about my car kena tow in jb town? the compound has not settle yet. that safety officer handed me the compound just before lunch. kenapa dah masuk minggu ketiga dan tak settle? kenapa skrg baru nak bagi? kenapa? aku tak lapar sgt la dgn pertolongan dia tu. tak boleh bg minggu lepas? then i had my lunch with deary boyfriend.

the only good thing happen today was, i learnt how to counter-back kata2 sinis dr engineer yg berlagak. HE make me feel good. sbb aku buat dia sampai terdiam. padan muka. hmm aku bukan pelatih yg baik!

 
Leave a comment

Posted by on April 20, 2004 in crash and burn

 

Leave a Reply

 
