RSS

108325303711658111

29 Apr

+jejaka pujaan+

bagaimana harus ku katakan, bahawa hati ini akan melonjak2 bila melihat ako mustapha berlakon. dgn riak wajahnya yg bersahaja. gaya lakonannya yg berkesan. senyumannya yg mendebarkan. maka akulah org yg ternganga depan tv bila dia berlakon. lagi2 kalau dia berlakon jadi anak yg baik. atau suami yg memahami. atau apa2 sahajalah watak lelaki yg baik pendeek cerita. ada ke hari tu dia berlakon best2 pastu watak tu rupanya mati di tengah jalan. kecik ati betul aku!! maka.. aku pun menangis..

hahahha.. dua pelakon lelaki melayu yg aku sgt suka.. hairie othman dan ako mustapha. hiiii hiii ihihihii.. hik hik.. hairie othman dah lama tak bergiat. ako pun kadang2 je. susah betul nak dpt diorg ni luar tv. kalau aku tau diorg akan muncul dikaca tv. satu rumah akan bergegar.. “kak tuty!!! cepat!! ako mustapha kat tv!!”.. itu kalau adik2 aku yg panggil. kalau mak aku panggil, “tuty!! tuty!! ceepat!!”.. she’ll rush into my room to drag me out. to meet her son-in-law-to-be.. warkhh warkhh warkhh.. :))

kenapa aku tetiba ckp pasal ako mustapha..? sbb shatul dah mendahuului langkah aku.. cis~
hahahha tak pe tak pe

tomorrow someone has an exam. good luck to you. do your best, ok?
tomorrow i am going to pick up my new ic! yeahoo!!

 
Leave a comment

Posted by on April 29, 2004 in crash and burn

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: