RSS

lady driver with a big car but stupid!

28 May

hmm aku marah betul pagi ni dtg kerja. kenapalah kereta yg besar2 tu la yg selalu berenti tetengah jalan. agaknya takut kereta dia bergesel gaknye. tapi apa dia buat tu.. tindakan dia tu untuk kepentingan peribadi semata2. hmm tak pe la.

me alone again today. rasa nak pergi breakfast tapi takde geng. nanti la. jap lagi aku gi cari sesapa ajak breakfast. boaring bila practical sendiri ni. serius tak tahan. oh yes, i’ll be on leave for 2 days next week~.. yahoo~ hahaha bantai la. aku malas nak dtg. lagipun on sunday my family dari kg semua dtg sbb family aku buat kenduri. haha sure rumah kena kemas bla bla.. lagipun tu cuti skolah. maka boleh la aku bercuti skali dgn adik2 aku. hehe

i met my dearie bugz yesterday. we.. again.. have a bowl of nice mee rebus. aku suka sgt mee rebus sbb dia! haha dia dulu yg suka sgt mee rebus ni. sbb selalu sgt mkn mee rebus, maka aku tetiba dah gian dgn mee rebus tu. tapi serious aku ckp mee rebus anim tiada tandingan! ntah la.. ey nim, kau letak ubat ke?? aku nak bertapa dgn anim camne dia buat mee rebus tu.🙂

ok see ya.. later~

nak pergi site hari ni.. tgk la camne. takde geng beb nak gi site, gi sorang kena culik abis la aku. huhu



Do you Yahoo!?
Friends. Fun. Try the all-new Yahoo! Messenger

 
Leave a comment

Posted by on May 28, 2004 in crash and burn

 

Leave a Reply

