RSS

hujan rintik2 laut bergelore~

29 May

penat.. penat buat apa.. alamk boss aku nak lalu plak.. ahh ok dia dah duduk.😛..
boring la. takde keje. buat keje clerk je. buat keje engineer.. tak pandang pun. dia tak de keje gaknye. lantak la. bila rasa camni aku rasa baik la aku buat practical kat fke. kurang2 kalau takde keje tu, itu area aku. aku tau mana aku nak bantai pergi. ni dah la kalau nak kluar rumah kena bangun pagi2.

aku ingat hari ni aku dah boleh amik cheque utk elaun bulan ni. tapi cek tak boleh amik selagi belum hujung bulan. masalahnya hujung bulan tu hari isnin. aku cuti hari isnin, hari selasa pun aku cuti. gamaknya hari rabu la baru aku amik. hmm tak pe la. cuma kekeringan sikit la poket aku ni. tak kisah lah sbb aku duk rumah.

ptg ni makngah and family, tokmak and cik ted dtg rumah. esok ada kenduri kat rumah. kenduri maulidurrasul, tp mak aku offer jamuan kat rumah aku. ok la tu. aku tak kisah sbb mak aku upah org utk masak.😛 masak sikit2 je. sikit2 pun kalau nak mkn ramai2 byk la jugak. aku harap mak uda aku yg duk kat tanjung malim dtg skali. ohh aku harap semua extended family aku boleh dtg. bukannya senang nak suruh diorg dtg jb.. ye la sbb kampung kat muar, buat apa diorg nak dtg jb. dtg sesekali ada la.. tu pun ntah berapa tahun sekali. hehe aku paham la kalau diorg tak nak dtg, penat! baik kumpul kat kampung semua2. masing2 duduk kat kl, perak, kedah pun ada. letih la kalau nak travel sampai jb pastu tgk muka aku! hahahhaha😛

boleh tak kalau aku cepatkan jam ni sampai kul 1.15 tengahari. malas dah~!..

mooke~! jalan baik2..🙂

 
Leave a comment

Posted by on May 29, 2004 in crash and burn

 

Leave a Reply

 
