RSS

aku kena tinggal..

02 Jun

huhu sedihnya.. dah la bosan. kalau fikir2 balik.. bodohnya laa.. aku kena tinggal. skrg tinggal aku sorang. sedih. bila sorang fikiran aku menerawang. kenapa aku tak amik keputusan supaya membolahkan aku tidak ditinggalkan? kenapa skrg? kenapa sekarang masa aku tgh sibuk buat practical aku kena tinggal? mlm aku sorang. siang aku sorang. aku takde kawan. dah la kawan2 practical aku tinggalkan aku buat practical sesorang kat sini. wei tak best wei. abis tu nak buat camne.
 
tolonglah… siapa boleh mengisi kekosongan hati aku ni..
 
boring!! aku kena tinggal dgn family aku.
diorg gi langkawi!
kenapa aku tak ikut? sbb aku tak perasan hari sabtu ni cuti.. aku tak mempunyai jumlah cuti yg cukup untuk mintak cuti. mlm tadi baru perasan!
siut~
kenapa aku jujur sgt?
ponteng je la..
huhu.. skrg aku kat ofis kebosanan..
family aku sure tgh best


Do you Yahoo!?
Friends. Fun. Try the all-new Yahoo! Messenger

 
Leave a comment

Posted by on June 2, 2004 in crash and burn

 

Leave a Reply

