RSS

ehemm bila printer buat halb

09 Jun

masalahnya bukan printer yg buat hal, tp printer aku takleh nak install kat pc kat rumah ni. dah 3 bulan printer aku tak hidup sbb pc aku dah k.o. arghhh.. bila camni, rasa nak kena beli printer plak. eh rasa nak beli pc baru. aik! byk cantik. camne ni. aku rasa ketinggalan zaman. pc kat rumah ni baru sebenarnya tp dah agak hancur sbb ramai sgt engineer kat rumah ni. 2 professionals aged 8 and 11. grrrr…

report aku dah nak siap. cuma tinggal isi kandungan, abstract, company profile, latihan2, conclusions, bla bla.. eh tak siap lagi rupanya.. baru nak start!

arghh..

kenapa tetiba aku rasa serabut? sbb tak siap report.. oh selepas 3 bulan baru aku terasa jadi student balik. mcm ni la biasanye assignment nak hantar tunggang terbalik jadinya. mooke nanad.. sape lagi.. korang dah siap ke? alahh korang sure dah siap. org jauh2 tu dtg jb tak? hahah ke pos je? aishhk meh le dtg. syok pe jb. hahaha padan muka aku kena sambung lagi. tension jadiknya.

aku tak jadi dibelanja oleh sv aku tadi. aku dah agak dah sbb dia tu putar2 sket. hahahha :)) hujan lebat so we couldn’t go to the canteen.. aku pun berlapar sampai ptg.. pastu balik singgah jj. suka sgt aku singgah jj ni. sbb senang. nak kluar duit pastu beli barang. one-stop! semua ada.. sampai printer refill pun aku beli kat situ. sambil pusing2 aku beli la souvenir utk ‘kakak’2 yg selalu teman aku time2 aku kebosanan.. hihi.. aku beli sabun. sabun? hahaha sabun kat bodyshop. pastu aku tetiba terasa nak beli sabun gak utk sv aku. tp sabun apa? takkan sabun yg sama kut dgn yg aku beli utk kakak2 tu. sbb tu je yg ada 50% off.. haha kantoi aku beli sabun murah!.. sabun2 yg lain cuma ada 10% off.. haha seb baik aku tak gi beli sabun lux ke, shokubutsu ke.. hahhahahaha.. promoter tu plak sibuk suh aku beli skin care set for men, sempena father’s day nih. aik!! cam boifren la plak. tak leh tak leh. pastu suh aku beli perfume.. iskk.. marah plak girlfren dia! hahahha.. camne ni. hakikatnya aku rasa idea beli buku tu adalah satu idea yg menarik. cuma skrg ni, aku ketandusan idea nak beli buku apa, penulis siapa lantaran aku sgt jarang baca buku sejak aku meningkat usia. hahh.. disini para sohabat yg mulia dialu2kan utk memberi sbrg cadangan.. sebenarnya aku nak tulis nama mooke.. tapi segan la pulak. eh dah tulis. hahahhaha😀 mooke, aku tau kau master dalam hal nih. hahah

haii syoknye aku. aku online ni sbb cari driver.. aku boleh kla pulak type panjang2 ni.. isk isk .. biasa la aku..😛

cepat2 aku nak kerja. aku nak jadi engineer. aaarghhh.. ok korang sape yg dah dapat kerja. kerja bebaik. nanti recommend aku ok. 6 bulan dari skrg aku dah ready utk kerja. yes~!

 
Leave a comment

Posted by on June 9, 2004 in crash and burn

 

Leave a Reply

 
