RSS

b o s a n

16 Jun

as i had ended my pratical training at the company, i feel so bosan at home. doing nothing. eh tak. i have my routine! hafta to send and pick up my adik2 from school. masak kemas bla bla. its not that i dun like the work. its ok with but..

aku rasa tertekan sbb aku extend sorang2. kawan aku semua dah abis belajar. ada yg dah kerja. ada yg tengah tunggu masa nak kerja, ada yg tengah cari kerja. aku? grrrr.. camne ni. camne aku nak study.. bila takde geng. mmg la study tu sorang. tapi bila kita nak angkat kepala, nak tanya “eh esok kelas kul berapa ek?”.. “tadi kau perasan tak budak tu ckp apa”.. “mlm ni nak mkn kat mana?”.. “weii kau tak geram ke kat dia tu..”.. “eh aku beli pen baru”.. “isk komputer aku rosak siut tul! pinjam printer kau sat boleh?”.. dan seterusnya. terlalu byk perbualan yg aku tak boleh nak handle sorang2. maka nya kalau aku buat jugak. sah lah aku tgh rindu sgt kat korang! korang2.. korang nak tau tak.. aku tgh memikirkan, mcm mana aku nak hadapi keadaan ni setelah 5 thn aku buat mende ni.

ah ok.. enough about that. nanad, kau kerja tak jauh. nanti kita jumpa lepak2 ok.😀

i think i am not pretty these days.
i am hitam.
i am full of zits!
yikes..
hahahha..

 
Leave a comment

Posted by on June 16, 2004 in crash and burn

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: