RSS

makan bola tdo bola gigit bola

22 Jun

bgn celik mata aku kena tau score mlm tadi. haha aku ni apehal? sbb skrg aku tgh belajar mcm mana nak fill in the blanks that appear in between of my time. haha kerja2 psm aku belum tgk lagi. baru tadi register. sem ni tak mcm sem lepas dia bg tau bila tarikh tutp for UG. aku terpinga2 jugak tadi. ramainya org masya-Allah kat ofis tu. hajat di hati nak jumpa abg nizam nak mintak surat pengurangan yuran sbb aku amik kredit kurang dari 6. tapi takde la pulak abg comel aku tu. bila duduk kat depan ofis nak tunggu dia bukak (aku sampai kul 2.15, ofis bukak 2.30 padahal aku rasa kena bukak kul 2.15), aku rasa kehilangan sangat. takde org sebelah aku. takde org yg call aku “ty, kat ofis ramai tak?”. takde org sibuk2 tgk borang sama2 dgn aku. ada org lain, tp aku tak kenal. muka diorg aku tak familiar. aku nampak 3-4 org je budak SET yg aku kenal. aku rasa sedih. aku rasa time tu nak nangis je. how i wish sbenarnya masa tu kawan2 aku tgh duduk kat bilik, tgh kemas bilik, diorg tak dtg ofis sbb diorg dah buat pra-daftar, atau diorg tgh ada kelas lain. pdahal sebenarnya masa tu kawan2 aku tgh sibuk cari kerja, tgh ada interview, tgh baru habis lunch nak masuk ofis. now u tell me. sentimental sgt ke aku ni. hinskk😦

oklah abaikan cerita kesedihan aku tu. sebenarnya disebalik kesedihan tu, aku nak ckp padan muka pada aku sendiri.😛

utm dah ada lagi satu jln kluar masuk. jln kat tmn sri pulai tu dah bukak. aku adalah antara yg gembira. mmg dekat nak masuk utm dari situ, dr sri pulai jln terus, melalui kolej2 14, 15 16 dan 17.. sampai ke kolej 12 dan 13. dari situ sama ada terus sampai klinik atau ke kiri lalu ktr. hah dari situ mana2 jln pun. nak sampai fke mmg jauh! setakat nak bwk kereta nak masuk kawasan utm mmg dekat. tp nak sampai fakulti kejuruteraan elektrik tu, klau jogging boleh pengsan! hmmm tanda2 huruf kat bgnn kolej tu ada sampai ‘X’.. aku tgk aku senyum sendri. jarang nampak nama blok dgn huruf ‘X’. i haven’t see any ‘Y’ and ‘Z’. maybe they reserve ‘Z’ for the askar2. ntah tak tau. ‘XA1’ ‘XA2’ dan seterusnya. kalau ada geng, kita gelak kuat sikit kut. tp sbb aku sorang aku senyum dlm keadaan tertekan. oh lupa, di sepanjang jln ini juga anda akan terjumpa sebuah roundabout. this one is huge! the real roundabout not like one yg kat depan guard house tu. that one is stupid (the size maybe) but it helps to those yg nak masuk ktc from tmn u! hehe

fke students tak akan menyumpah lagi setiap kali nak gi kelas kat P16. diorg dah buat jln sebelah sana. so i think the road gonna be a one-way road i guess. tak tau la. tp jln yg baru tu memberi ruang kepada kenderaan utk meletakkan kereta di sepanjang bahu jalan. jalan yg luas. salah satu perkara bijak yg pernah dilakukan oleh utm. hahahah :)) so lepas ni dah takde la “bodohnye la sape park kat tepi simpang ni”.. “kurang ajar nye kete ni parking kat tgh2 jln ni. ni mesti budak junior bwk kete. stupid”.. dan seterusnya. jln mudah. jln kaki je la!

korang semua kena tgk aizec. dah nak sama dgn abg nizam. aku takut abg nizam tu lagi kurus dari dia. oh pls help!

england vs croatia tonite. i made a bet with him. i bet croatia menang. which i think the verdict is sgt goyah. sebenarnya aku saje je. saje nak belanja dia mkn. hahahah i am praying hard that croatia gonna win big tonite! half an hour to enter the pdang. ok warm up now!
huh am such a football fan? forgive me.😛

 
Leave a comment

Posted by on June 22, 2004 in crash and burn

 

Leave a Reply

 
