RSS

bitter-sweet-sour

12 Jul

yeah yeahh..

kepala aku kosong. benar2 kosong dlm erti kata sebenar. adiman,beruntunglah anda, anda
bekerja siang dan malam. sekurang2nya anda tidak kosong.

aku yg kosong

seolah2 kepala aku ni kalau kena x-ray, mmg kat area otak tu, kosong. penggunaan otak aku ni, skrg ini, pada saat ini, adalah sgt minima. sekadar utk membenarkan aku terus bernafas, rasa sakit, rasa terhibur, rasa disayangi. kalau tidur mlm terganggu, adakah ini membawa maksud aku ini murung?

esok aku tak mahu murung.

 
Leave a comment

Posted by on July 12, 2004 in crash and burn

 

Leave a Reply

 
