RSS

kemeriahan di utm

09 Aug

warna warni lampu melintang dan menegak di utm. segenap penjuru utm ini telah disiapkan dengan pelbagai aksesori tambahan utk menyambut rakan2 yg telah menamatkan pengajian di utm semester yg lalu. timbul perasaan sayu dalam hati, jika saya telah menyiapkan laporan pada semester lalu, sudah pasti semua kemeriahan ini akan memberi suatu pengertian yg lain buat saya. tapi saya tabahkan hati, lihat disebalik kejadian ini, ada hikmahnya. jika saya tiada, maka shatul dan ibah tidak berpeluang meminta tolong saya mengambil jubah mereka.
 
saya sangat tidak sabar utk berjumpa dgn rakan2 saya.
 
shatul! ibah! aku dah amik jubah korang. lucky u shatul, kakak tu terbongkok2 cari saiz ‘s’. silap2 tu yg last. hahahha


Do you Yahoo!?
Y! Messenger – Communicate in real time. Download now.

 
Leave a comment

Posted by on August 9, 2004 in crash and burn

 

Leave a Reply

 
