RSS

109898353860149609

29 Oct

akhbar akhir2 ini bercerita tak habis2 tentang sharifah aini. aku rasa dia mengalami halusinasi. abaikan tentang dia, beritanya sensasi kerana dia seorang penyanyi, kerana dia memandu kereta mercedes, kerana dia berada dihadapan sri pentas.

rumah aku adalah antara “THE LUCKY 10”. kenapa? peruntukan utk perkhidmatan internet jalur lebar di tempat aku, cuma 10. isk isk, mereka yg di rumah rakyat itu yg ada peruntukan lebih. ini kes telekom kurang buat homework. mereka dirumah rakyat tu, telefon pun tak semua ada. apa lagi nak guna broadband.

smlm shahrizat menegakkan, “she need counselling, not punishment”. berkenaan pelajar wanita athun akhir di usm, melahirkan anak di asrama lalu mendapatkan rawatan dihospital, sementara anaknya disorokkan dalam kotak sebalik timbunan baju. dia hebat! mcm mana dia boleh berjalan sendiri lepas bersalin ke hospital. adehhh.. sakit! tp aku setuju dgn shahrizat. mmg dia buat salah, tp takkan nak expell dr uni lepas belajar mcm nak mati. lagipun, jgn la hukum perempuan sorang, dia takkan leh mengandung sendiri. kalau mcm ni, masyarakat nampak perempuan tu jahat. masyarakat kata dia menyundal. kalau dia menyundal, lelaki yg ‘tolong’ join tu apa pulak? pak sanggup? hahahha

aku belum beli kad raya. nantilah. sape nak kad raya? haha tgk la kalau sempat beli kad. aku busy lazy.

 
Leave a comment

Posted by on October 29, 2004 in crash and burn

 

Leave a Reply

 
