RSS

110640645835628376

22 Jan

ngehhh.. it happens each raya, both, raya haji and raya puasa.๐Ÿ™‚ teka la apa mendanya.

pre-raya:
masak masak masak sbb nak makan sedap2..

during raya:
makan makan makan sbb dah masak sedap2..

post-raya:
if not frequent visit to ‘bilik termenung’, nanti pastinya muntah2. keluar la semua yg dah tak sedap.๐Ÿ˜›

syukur sgt la.. kali ni cuma sakit perut sikit je. cam angin2. tu pun aku dah panic sbb siang tadi aku gi bandar muar naik bas! nasebb baik.

penatlah! baru sampai rumah. lepas tu aku buat panggilan telefon yg aku rasa sepatutnya aku tak payah buat. aku pun tak tau dia expect aku nak jwb macam mana pada soalan dia tu. aku rasa aku membodohkan diri sendiri ckp lemah lembut. i thought one might like it. no!

lagi 3 hari hari thaipusam. ada org sambut hari jadi pada hari yg sama. semoga dia berbahagia.

 
Leave a comment

Posted by on January 22, 2005 in crash and burn

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: