RSS

110811767873718053

11 Feb

******************************
kalau diikutkan ramalan cuaca, scattered thunderstorms kat jb. aku rasa yg part scattered tu tak sampai kat tempat aku. panas sungguh! dengan keadaan kurang sihat ni, makin layu la aku disiang hari. betapa aku menunggu utk malam.. pun takde la sejuk sgt. tapi redup la.

pernah je jadi sebelum ni, mcm tahun lepas, mcm 2 thn lepas, dan tahun-tahun sebelumnya. tmn u hujan beriya2 lebat, padahal kat tempat aku kering sangat-sangat.. hari2 mendung, mendung berarak lalu tempat aku tapi hujan kat tmn u. kalau la boleh agaknya, aku jolok2 awan tu masa dia lalu kat tempat aku, bg hujan. boleh nampak dari tempat aku, Gunung Pulai hujan, tapi Kangkar Pulai kering.

Tmn U mmg sejuk pun tempat dia, UTM kat sebelah pun hujan renyai2 je kalau Tmn U basah lencun.

 
Leave a comment

Posted by on February 11, 2005 in crash and burn

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: