RSS

111054466276587646

11 Mar

kau tak tahu tentang aku
ingatkah pertemuan kita satu masa
dulu
kita bicara tentang perjalanan
tentang destinasi masa depan

kau tekun mendengarku
aku luahkan bertalu-talu
terima kasih
perhatianmu
senyuman kini akhirnya bertamu

coretan kita berlainan teman
kau kehadapan, aku ketinggalan
zaman
kita pernah berkongsi halaman
tapi itu tinggal kenangan

aku sayu ingatkan waktu itu
kau dan aku saling cemburu
fikirkan
yang sama-sama kita tak tahu
akhirnya kita sama-sama membatu

semalam, aku hargai semua
ibu dan ayah, terutamanya merasa
air
mata tidak dipaksa
tiada siapa jua menyeka

tak perlu kau tanya
tak perlu ku sua
kau dan aku kini
sama
cuma aku pernah terseksa

to all my moral suppoters,
especially to my parents, ayah and mama.
my beau, aizec,
my friends around me – hanim, nanad and kamilla.
million zillion thanks.
you all know what i mean.

at last, i’ve made it.
ALHAMDULILLAH!

 
Leave a comment

Posted by on March 11, 2005 in crash and burn

 

Leave a Reply

 
