RSS

111322637907016680

11 Apr

hoi hoya hoi kita semua gembira..
ooohh ooo pulang dapat harta..

hahaha.. aku masih sgt penat, sampai rumah pukul 7 tadi. seb baik nanad cukup baik hati nak hantar aku sampai rumah.. tadi aku mcm ok.. sampai rumah jumpa katil rasa takleh gerak dah bdn aku. penat!

sape tak takut air, aku rekemen pergi.
sape takut air.. aku rekemen jugak, mana tau tetiba jadi konfiden cam aku.

ngantuk…
mimpi tioman.. harapan!
nanti la bila2 aku dah dpt copy gambar dr hanim dgn nanad, aku post sini.
nanti aku update pasal tioman..
nanti..

 
Leave a comment

Posted by on April 11, 2005 in crash and burn

 

Leave a Reply

 
