RSS

111388444453244803

19 Apr

apa yg korang buat bila ada dua biji epal yg dah tak sedap. nak mkn dah tak sedap sbb dah lembik, nak buang sayang sbb belum busuk. aku nak menarik perhatian hanim dgn nanad disini, epal 2 biji tu ialah epal yg kita dapat masa gi Tioman hari tu. hahaha.. aku confirm korang dah mkn selepas kemas beg balik hari tu. epal aku ada duk atas meja dlm bilik.

so pagi ni dgn semangat yg kental, aku buat apple pie filling dgn 2 biji epal. ha ha ha.. seb baik jadi walaupun aku bantai ingat2 je apa yg resepi tu tulis.

ptg ni buat la pie nye pulak. tak besar la. ni kes saiz2 apple pie mcD je. bleh la nak dpt 4 biji pie aku rasa. the filling for the pie turned to the spread for the bread. dah abis dah by lunchtime~

sungguh aku teringat dekat org yg suka apple pie sama cam aku. awak nak meh la dtg rumah.😛

 
Leave a comment

Posted by on April 19, 2005 in crash and burn

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: