RSS

111474100194077273

29 Apr

adoi..
asalnya aku nak view coding utk entry title, sbb template accident tu tak ada. so cara mudah tak payah pergi jauh2, aku nak tgk la dekat blogger je. aku pun bijaknya, ‘pick new’ la kan. alih2, dia dah masuk kat template aku. aku cuba ‘clear edit’.. eh? dah tak boleh?

aku mmg la sangat tak pandai nak buat sendiri. nak cari yang simple tak banyak benda pun susah. banyak yg ada sort of tray dlm browser, so kalau nak scroll kena tekan cursor dia, tak boleh pakai mouse punya roller tu. kang ada pulak yg ke kiri la, ke kanan la. nanti nak bukak blog tekan mende lain. nak tgk link kat tempat lain, nak comment kat tempat lain. aku tak cukup kreatif nak menyabarkan diri nak point satu-satu. aku tak nak yg mcm ni, yg mcm tu tak best, kaler mcm ni tak cun, mcm2 la~. NAMPAK sgt aku tak reti buat sendiri. jadi aku kena la selongkar blogskins tu nak cari satu dalam beratus ribu template.

abis tu semua links aku hilang yg kat dlm template lama, pastu blogpet aku yg gambar kucing (yg zaha tak paham tentang kewujudan dia) pun hilang jugak, bermakna hilang jugak la visitor counter aku. tu la.. jgn la marah kalau aku tertinggal link kau ye zaha? bukan aku tak ingat kat kau, lupa link je. ada 3 org aku tak bubuh kat sini. sat gi aku buh la ni.

korang perasan tak ada anak panah kat atas page ni. aku pun tak tahu mcm mana dia ada, aku cari dlm template takdee pulak anak panah camtu yg tertinggal. pelik betul! haha walaupun aku tak tahu nak buat sendiri, tapi edit2 bodoh tu aku tau la ye.😀

template ni ok kalau buang gambar bamboo tu. aku rasa agak ‘ribut’. tahan la sekejap ye, nanti aku tukar lain. silap2 aku pakai accident tu lagi. hahahahha

 
Leave a comment

Posted by on April 29, 2005 in crash and burn

 

Leave a Reply

 
