RSS

111622069998581212

16 May

Kalau org kenal Aishah, dia akan ingat Aishah. Apa lagi aku duduk sama-sama sekolah dan sama-sama universiti. Aishah tak sombong, tak de la banyak cakap sangat.. tp banyak la jugak. Dia dah nak jadi isteri org dah bulan depan.

Aishah ni sgt berseni. Dia boleh tulis mcm-mcm. Dia mmg suka sgt menulis dan melukis. Dlm buku conteng dia ada mcm2 gambar, ada mcm2 puisi, ada mcm2 coretan. Kalau ada Aishah, semua org ketawa. Dia buat semua org senang. Dia muncul sebagai Pengarah Terbaik/Penulis Skrip Terbaik bila Pertandingan Teater pertama kali dianjurkan. Satu tamparan hebat buat senior kami pada ketika itu.

Dia buat org ketawa, sama mcm Cik Aisah buat kita ketawa. Cik Aisah tu warden kitorg. Garang sgt sampai takut nak lalu depan bilik dia. Tapi garang2 dia pun, dia suka buat lawak masa dia marah. Tp kitorg tak gelak kuat2, pelan2 je. Dia dah blah baru la boleh gelak kuat2. Tapi dia mmg tahu org gelak kan lawak dia. Mcm mana nak gelak kalau dia buat lawak dgn muka dia buat2 marah? Cik Aisah tiap2 thn mesti dpt hadiah paling banyak bila hari guru, walaupun tiap2 hari dia cari salah org.

Aishah dan Aisah.. Aku tak tahu apa cerita Cik Aisah skrg, masih mengajarkah? sihat lagikah? Aishah pulak, bakal graduan sarjana..

Aishah sudah mula mencoret juga..

 
Leave a comment

Posted by on May 16, 2005 in crash and burn

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: