RSS

demam sudah kebah?

08 Aug

Final AF3 yg lepas, aku sibuk dgn telefon bimbit, bukan ‘mengAFundi’, tapi bertukar-tukar pendapat dgn rakan-rakan. Secebis dari ungkapan mlm itu..

“mlm ni semua org nak mengaku jawa..”
“..bapak aku kata kitorg jawa gak, jawa tganu hahahha..”

-nadia-

“..aku tak berapa bekenan dgn mawi tu sbb dia taknak pegi kursus imam sbb nak pergi AF..”

-ainul-

yg menggugat kepercayaan aku..
“…..i miss you…. and mawi too”

-my one and only boyfriend-

tiba-tiba aku teringat entry lutfi jumaat lepas. isk isk isk

 
Leave a comment

Posted by on August 8, 2005 in crash and burn

 

Leave a Reply

 
