RSS

clearkan tekak.. ehem ehem

25 Aug

Esok aku tak kerja yay! Diorg tanya, “Tuty apsal kau cuti esok?”
“aku nak gi rehearsal”
“cuti full day? amik je la half day”
“tak nak”

sbb aku ingat aizec balik mlm ni, sbb tu aku cuti sehari. skali esok kena attend meeting, aku kena gi rehearsal sendiri la. diingatkan kembali. aku ini pelajar yg extend forever, so tak ramai batch aku konvo sama-sama. so aku takde genglah pendek cerita. takpe lah.. kena amikkan jubah, kena dgrkan semua briefing, sebotol Dior AddictII kena ada kat atas dressing table aku minggu depan. hahahahhaha zalimkah? semestinya tidak. pastu aku pun tak tau camne aku nak bg jubah kat dia. sabtu aku dah busy dgn family yg datang from kampung. ahad dah konvo. nanti2 pandai la dia arrange. yeay~

satu line yg kena practise..
“ayah, ini kawan tuty. Aizec namanya.”

dah 6 tahun baru nak introduce?

hahahha

yours,
tutyygtakutayah

 
Leave a comment

Posted by on August 25, 2005 in crash and burn

 

Leave a Reply

 
