RSS

A graduate and 6-bouquet-roses

28 Aug

Purrfect day.

Alhamdulillah. Semua dah selesai. Rasa diri sendiri berbaloi dgn segala dugaan selama tempoh belajar ni. Berbaloi juga jadi seorg manusia. Rasa bangga dgn pencapaian diri sendiri. Sayu je rasa hati bila nama aku disebut dalam Dewan Sultan Iskandar. Terima ijazah dari Tuanku Raja Zarith Sofia yang sangat cantik. Turun dari pentas, air mata dah bertakung, tapi aku seka dek mascara yg tercalit pagi tadi. hahahha


Keluar dewan, tanah lecak dan basah, tapi aku syukur hujan lebat tu sekejap je tadi. Sejambak demi sejambak aku dapat. dari senyum sampai berderai ketawa, tak cukup tangan aku dibuatnya. mana nak pegang kain, mana nak pegang mortar board yg dah senget. terima kasih semua. 6 jambangan mawar pelbagai warna. yeayyyyyyyyyyy~~~~~~ notice tak ayah aku tolong pegangkan bunga masa aku tgh fikir nak simpan phone kat mana.. hahahha

nnt aku upload yg lain. mata aku sayu dan layu. berat dan karat.

 
Leave a comment

Posted by on August 28, 2005 in crash and burn

 

Leave a Reply

 
