RSS

hari raya checklist

27 Oct

kalau ada checklist sampai 1000 pun, aku tak tahu berapa byk je yg aku boleh tick. skrg ni. kalut time.

tayar kete belum tukar, nak balik kg tp tayar botak gila. ok sabtu ni nak settlekan semua.

baju raya adik2 dgn ayah, aku belum habiskan. salah aku, buat kerja lembab gila. duduk sampai rata punggung aku, pun leher baju teluk belanga ayah aku belum habis tikam. baju adik belum kelim. aku.. MATI.

kuih raya, takyah ckp la. bahan pun takde lagi. sabtu ni baru nak gi kedai beli bahan.

langsir belum tukar, carpet belum jemur, aduh.. stress pulak.

first time aku rasa tak ada org cuti kat rumah utk tolong bersihkan rumah. aku rasa sebelum ni ada je org cuti sekolah.

oh aku tau apa aku dah buat utk raya ni. tukar duit utk bg duit raya. haaaaahahahha oh yes oh yes

 
Leave a comment

Posted by on October 27, 2005 in crash and burn

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: