RSS

113275293601589334

23 Nov

pagi-pagi muka dah monyok,
perut dah bunyi berkeriuk-keriuk,
padan muka angin dah masuk,
mula la berguling mcm tenuk.

jalan sesak aku harung,
mana tau berjam-jam nak bertarung,
kaki aku sakit dah nak berkabung,
campur dgn sakit perut mcm nak digantung.

masuk ofis org dah risau,
kenapa tuty tak bergurau,
suara pun parau-parau,
sedih mcm esok nak kemarau.

bos baik gila ambilkan barang,
mamat sekor tu pun tak garang,
diorg baik sampai petang,
rupanya diorg sayang.

mekasih bos dan kawan-kawan ofis. bos risaukan aku, budi tanya dah mkn ubat belum, abg razin bagi coklat, joyce sampai pegang aku tanya “tuty, you ok tak?”, juita risau kalau dia tersalah ckp, yg lain-lain tak bukak cerita lawak bodoh dpn aku.

baiknya laaaaaaa org kat ofis aku ni, baru aku tau. serious baru aku tau ada org sayang. haha aku nih suka sgt usik org agaknya, sampai org pelik bila aku senyap sgt.

sebenarnya aku cramp+gastrik+masuk angin.

 
Leave a comment

Posted by on November 23, 2005 in crash and burn

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: