RSS

filosof aku yg salah bak kata lupi

28 Apr

sejak aku mengutarakan filosof mengapa lelaki sukakan jalang (why men love bitches), entry itu mendapat perhatian yg memberangsangkan dari para pembaca walaupun yg memberi komen cuma berapa kerat sahaja.

hari ini jumlah capaian ke halaman aku cukup tinggi, capaian ke entry itu sahaja hampir separuh dari jumlah capaian keseluruhan. hari ini dan semalam, jalang mmg menarik perhatian semua org, lelaki atau wanita mmg aku tak nafikan. ada org mcm tu, penambah rencah kehidupan.šŸ˜‰

jika ada yg terguris dgn penggunaan perkataan tertentu, mungkin kau belum pernah baca salina karya a samad said.

 
9 Comments

Posted by on April 28, 2006 in simply random

 

9 responses to “filosof aku yg salah bak kata lupi

  1. lutfi

    April 28, 2006 at 12:32 am

    aku rase diorg google image jalang pastu stumble upon your site kot. kehkehkeh.

     
  2. mooke

    April 28, 2006 at 12:49 am

    jalang tu mende ya? bitch? bagi aku jalang = el cheapo tapi bitches tak semestinya..

     
  3. litium

    April 28, 2006 at 9:14 am

    apa nih jalang-jalang? gua tak paham la

     
  4. ayyub

    April 28, 2006 at 10:14 am

    menamakan sesuatu kelompok manusia dengan nama yang menjengkelkan. i resist. sometimes terlepas jugak but tak suka la.

     
  5. nik

    April 28, 2006 at 8:46 pm

    nak join buleh?

     
  6. altuty

    April 29, 2006 at 10:32 am

    aku juga tak suka menamakan kelompok kumpulan yg begitu atau begini. tapi kena akuilah yg golongan bijak pandai, bodoh bebal, alim waradha’, dan jalang sialan mmg wujud.

    nik,
    welcome!

     
  7. aJ3k

    April 29, 2006 at 12:34 pm

    njalok ambong sitik???

     
  8. altuty

    April 29, 2006 at 1:10 pm

    muah muah

     
  9. nik

    May 2, 2006 at 11:59 am

    thanks!

     

Leave a Reply

 
