RSS

aj3k as editor

02 May

dgn segala hormatnya, aku dah jadi org besar kat blog ni.

ruangan baru akan dibuka iaitu kolum gossip panas.

 
8 Comments

Posted by on May 2, 2006 in simply random

 

8 responses to “aj3k as editor

  1. lutfi

    May 2, 2006 at 8:24 pm

    so ape gosip panasnye.

     
  2. litium

    May 2, 2006 at 9:47 pm

    abislaaaaaaa….

     
  3. altuty

    May 2, 2006 at 9:49 pm

    aku pun mcm cuak je ni bg dia jadi contributor. eh bukan!! memula dia nak jadi admin. aku kata mana boleh! aku nak bg dia contributor je. dia taknak. dia nak second rank – editor.

     
  4. ashka

    May 2, 2006 at 9:54 pm

    abisla jugak.
    hahahhahaha

     
  5. aJ3k

    May 3, 2006 at 7:41 am

    mmg abisss laaaa blog 2t ni……….
    HAhHahHHAhHAhHAhHAHHAhAaaa

    p/s:tp kolum ni bukannya hari2 tau….seminggu sekali je..mcm carta era..so kalu tak nak lepaskan gossip2 panas…igt setiap ahad jam 12 tgh hari…xklusif di altuty.wordpress.com

     
  6. litium

    May 3, 2006 at 8:55 am

    yeah right…

     
  7. ashka

    May 3, 2006 at 1:20 pm

    yo yo’o jek

     
  8. aj3k

    May 4, 2006 at 12:11 am

    ye ye kelapa muda laa cik nadia kita ni……

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: