RSS

happy!

12 May

aku sedang ingin bercinta kerana mungkin ada kamu disini, aku ingin.

🙂

ada beberapa pasangan yang aku kenal, mereka punya persamaan. sama ada mereka menyertai kelab sukan yg sama. atau suka memasak. atau suka berkebun. atau suka aktiviti lasak. atau suka mengembara.

while we were having our early dinner, one question popped out from my mouth. "sayang, apa yg kita sama-sama suka?".. and there was a long long pause.
he shook his head. none.

🙂

                     DSC00282.JPG

dia yg suka sesuatu yg kontemporari, dan aku yg punya taste klasik. aizec yg suka menipu dan tuty yg lurus selalu kena tipu. aizec yg selalu happy, tuty yg selalu sappy. aizec yg tgh kekenyangan lepas mkn sambal udang, tuty yg masak udang tu! haha

i smile. he made me smile. he made me smiling again.

 
11 Comments

Posted by on May 12, 2006 in simply random

 

11 responses to “happy!

  1. aj3k

    May 13, 2006 at 12:28 am

    sekali lagi ma mengeksploitasi gambar saya yg amat comel itu…kasik laa btul2 nye size…hishhhhhhhhhhhhhhh!!!!hahHAHhaH

     
  2. lutfi

    May 13, 2006 at 5:51 am

    korang 2-2 joho.

     
  3. my.strawberry

    May 13, 2006 at 7:33 am

    eksplitasi mende? dah kira size betul la tu. klik the pic to get the actual size. hinksss.. bf aku nih. kecoh!

    lupi- tu tak kira!

     
  4. lutfi

    May 13, 2006 at 8:36 am

    ada rambut?

     
  5. altuty

    May 13, 2006 at 5:01 pm

    rambut no more.. smlm dah potong. dia ni tak trendy la lupi

     
  6. aj3k

    May 13, 2006 at 9:32 pm

    bukan tak trendy….nanti aku bela…mcm granny rambut aku…arituh dah ada org ckp umur aku 38…..bongok giler!!!!!

     
  7. aj3k

    May 13, 2006 at 9:35 pm

    satu lagi…sapa yg suka lagu dewa baru ni….BERCINTA tuh maksudnya…BERSUNTUT…so sesapa byk geng dari indon(esp gadis2)…hati2 ye!!

     
  8. lutfi

    May 13, 2006 at 9:39 pm

    gile tue

     
  9. ashka

    May 13, 2006 at 9:52 pm

    aah, bercinta=berasmara=make love dalam indon.. hahahaha

     
  10. my.strawberry

    May 14, 2006 at 12:00 am

    aah la.. masa aku jln dgn ajek ada budak ni ckp aku 22 ajek 40!! hahahahahha
    ouch.. i jln dgn sugar daddy. tp tak sugar sgt la.😛

     
  11. aj3k

    May 16, 2006 at 7:26 pm

    tapi mesraaaaaa……

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: