RSS

perihal org ponteng kerja..

09 Aug

sungguh pelik, utk urusan luar yg cuma mengambil masa 30 minit, aku ambil satu hari cuti. tahukah apa itu maknanya? duduk menghabiskan masa dan wang adalah lebih seronok dari bekerja di pejabat. itulah sebabnya aj3k tak beri peluang utk aku kerja dibwh pengurusannya, kerana dia akan mengalami kerugian dek pekerja malas bgn pagi. lebih teruk terus off satu hari.

tapi berbaloi aku buat begitu. nak ulang alik Pasir Gudang ke JB bukan sekejap. lagi2 tadi nampak jalan bukannya lengang. rupanya warga seberang tambak bercuti ke sini kerana cuti perayaan hari kemerdekaan negara itu. sambil itu ambil peluang mkn tengahari di bandar, satu perkara yg telah lama kami tak lakukan. mee rebus tulang. kalau anda ke JB, beritahu saya. saya akan bawa anda ke sana. khusus utk mereka yg suka mee rebus dan sedut sumsum tulang. walaupun begitu, saya bersyukur kerana aj3k seorang yg kuat mkn, maka dia yg terlebih kolestrol hari ini. saya tak pandai mkn tulang, ambil daging sahaja.

 
8 Comments

Posted by on August 9, 2006 in simply random

 

8 responses to “perihal org ponteng kerja..

  1. aj3k

    August 9, 2006 at 8:17 pm

    AhahahahahahahahHAhhahaha..tolong sama saya…skrg ini saya mempunyai masalah obesiti dan obsesi!
    Rock Uhhhhhhhhhhhhhhhhh.

     
  2. my.strawberry

    August 9, 2006 at 8:27 pm

    masalah berat berlebihan anda boleh direlatifkan kepada emosi. selama pemerhatian selama 7 tahun, anda mkn berlebihan bila emosi stabil dan bahagia. walaupun anda buncit, saya faham itu adalah satu indicator.

    obsesi.. awak punya obsesi terhadap saya, kerja dan makanan.

    katakan iya! hehhe

     
  3. lutfi

    August 9, 2006 at 10:50 pm

    da jumpe mak andam?

     
  4. tuty

    August 9, 2006 at 10:55 pm

    apa kena mengena mak andam dgn perut aj3k yg gendut?

     
  5. aj3k

    August 9, 2006 at 11:45 pm

    cerita mak andam tu takde kaitan pepe ngan perut saya.ini kisah saudara kita, en peek tuh.alhamdullillah sudah settle sumanya.terima kasih ye en lupi kerana ke-concern-an anda!kehkehkeh
    Rock UHhhhhhhhhhh!

     
  6. lutfi

    August 10, 2006 at 4:23 am

    mak andam tu nak solek perut jack kasi nampak kurus.

    eh jack aku da bukak blogspot check your mail.

     
  7. my.strawberry

    August 10, 2006 at 9:49 pm

    ooh.. peek dah nikah? ingatkan nikah minggu dpn

     
  8. aj3k

    August 10, 2006 at 10:55 pm

    peek dah nikah?
    mana ada la dovey!
    next week….tak yah la pi kl…kita pi teman peek nikah jumaat mlm sabtu.

     

Leave a Reply

 
