RSS

“saya tau kenapa saya buncit..”

27 Sep

dsc01176.JPG

..kata aj3k bila dia nampak poster ni. konfiden je dia nak kata dia sama mcm gambar. aku balas..

“kaki awak tak kecik pun?”

 
10 Comments

Posted by on September 27, 2006 in simply random

 

10 responses to ““saya tau kenapa saya buncit..”

  1. aj3k

    September 28, 2006 at 5:18 am

    ishkkkkkkkkkkk!!!!

     
  2. lutfi

    September 28, 2006 at 10:53 am

    aizec. ko tak buncit. ko burai.

     
  3. lutfi

    September 28, 2006 at 11:33 pm

    tuty air kathira tu air ape? cam es teler org indon ke?

     
  4. aj3k

    September 28, 2006 at 11:38 pm

    apa menda ko ni girang?
    es teler tuh apa??
    ko pun burai jugak!

     
  5. tuty

    September 29, 2006 at 12:24 am

    aku pun tak tau kathira tu air apa, tak tau camne nak describe.. aku langsung tak tau es teler tu apa. hahahha..

    dlm air kathira tu ada mcm2 ramuan.

     
  6. lutfi

    September 29, 2006 at 6:43 am

    es teler tu cam air susu die campur avocado. pastu die letak isi kelapa muda, nangka, macam2 kat dlm tu. es (ais) teler (mabuk) sbb campur macam2. from your description, mmg ye kot. kaler putih2 susu?

     
  7. aj3k

    September 29, 2006 at 2:41 pm

    lebih kurang la tuh~.cuma nama es teler tuh tak glamer.mcm telur lelaki je bunyinya.

     
  8. lutfi

    September 29, 2006 at 8:37 pm

    es teleRR lagi bess sebut. hehehe.

     
  9. t.u-ty

    September 29, 2006 at 10:37 pm

    no! mana ada kathira letak nangka etc.. haishhhh! ada buah semangkuk, selasih, susu, kurma, barli.. nnt kalau aku jumpa pakcik abu bakar tu aku tanya apa ingredient dia.

    serious takde nangka, kelapa muda, pokad (avokado in indon), etc.. tak ada.

     
  10. aj3k

    September 30, 2006 at 12:10 am

    abu bakar elah ke?

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: