RSS

terhempas memulas

17 Nov

setelah aku cuba bekerja bersungguh-sungguh spjg minggu ini utk siapkan semua kerja, agar boleh bergerak dlm jadual. aku tertinggal satu langkah utk membuat konklusi rasmi pd hari isnin nnt.

kalut dan kabut bila jam dah menunjukkan pukul 5.30 ptg, aku masih bungkam cari penyelesaian. mana nak cari org dari jabatan kajian dan pembangunan, kalau aku telefon pastinya semua dah angkat kaki. hari ini hari jumaat. rata-rata org balik awal. kalau tak balik awal pun, mereka dah ke kantin utk minum ptg sebelum masuk pejabat semula pukul 6 ptg.

mcm mana ni. isnin nnt singa perempuan tu pasti menyirap darahnya. pasti aku jadi tikus. pasti telinga org lain jadi kuali. kalau la mcm ni keadaannya, pasti masa aku nak cuti kahwin nnt.. sibuknya sampai ke langit. aku takut betul kena panggil masuk pejabat atau cuti kena semak.

yg pasti kecuaian aku yg satu tu akan menggangu jadual pembangunan model baru thn 2007. aku frust dan kesal. walaupun ada peratusan salah jabatan pembangunan, tp aku tau mmg silap kat aku. merudum mood aku hari ni. satu minggu berhempas pulas, boleh jumaat pulak yg terhempas.

kecewa dgn kredibiliti diri sendiri.

 
4 Comments

Posted by on November 17, 2006 in simply random

 

4 responses to “terhempas memulas

  1. aj3k

    November 17, 2006 at 11:36 pm

    berusahalah~!!!!!😉

     
  2. t.u-ty

    November 18, 2006 at 9:27 am

    tgh cuba menjadi terbaik utk semua😛

     
  3. AishahMAK

    November 19, 2006 at 4:47 pm

    Tuty,

    One step at a time. Tenang. Pasti ada penyelesaian.

    … From somebody who has gone through it.

     
  4. Naja

    November 20, 2006 at 8:10 pm

    So bagaimanakah singa betina itu pada hari ini?😉

     

Leave a Reply

 
