RSS

MUSE Live in KL

05 Mar

 musekl.jpg

Memula skali aku nak berterima kasih sangat kat isteriku yang tercinta kerna memberi aku green light nak pi ngk konsert muse sorang2.Wa mmg sayang sangat lu lah tuty.Last minute cancel dr En. Buyong mmg buat aku serba salah. Tiket dah dibeli sebulan yang lalu.Skrg ada 1 extra tiket.Seb baik en Nazwan ada. Sebab dia cium kepala aku lah, buatkan aku trus nak pi kl ( sbb dah down, takde partner nak pi ngk).

Sampai kl jam 3ptg.Trus lunch ngan en. Batuk n en Tobek LOSER. Kul 5 lebih kitorang gerak ke Stadium Negara. Itulah kali pertama dlm umur 26 tahun ni aku jejak kaki kat situ.Org dah mula ramai.Awek berpakaian bogel-bogel. Byk gak artis aku jumpa : Ide nerina, kadak butterfingers,Rostam Era, Vocalist One buck short, jason LO dan mungkin ramai lagi.

Kul 840, Muse start buat magic.2 jam buat aku hilang byk peluh, duk bawah ketiak org,pogo giler2 sampai sakit tengkuk.Ini si saadon punya pasal lah.

Muse….korang mmg buat aku HORNYYYYYYYYYY!!!

Thanks.

Gambar lain nanti aku post.

 
3 Comments

Posted by on March 5, 2007 in simply random

 

3 responses to “MUSE Live in KL

  1. aj3k

    March 6, 2007 at 3:35 pm

     
  2. lutfi

    March 7, 2007 at 5:36 am

    berape byk account la ko ade…

     
  3. aj3k

    March 7, 2007 at 8:32 am

    aku byk acc sbb aku lupa password.hahah

     

Leave a Reply

 
