RSS

Daily Archives: April 15, 2007

hampa dgn af

Ahah.. the baby would be born in November, not October. The nurse at Klinik Kerajaan miscounted the date, or she wrote it wrongly. Dr. Norila checked and double checked again to convince me that the baby estimated delivery date is 4th of Nov.

Hehehe.. i am very very happy to  know that actually.. Because I could heavenly eat rendang ketupat during raya which is tgh bulan 10. If aku tgh confinement masa tu, bak kata Aizec, “jilat ketupat je la”.. hahahha

Loya tekak and sakit kepala is frequent now. Kadang2 mmg tak boleh tahan, lagi-lagi kalau kat ofis. Yg buat sedikit sukar ialah, aku tak boleh masak. Tak tahan sebenarnya nak mkn luar hari-hari. Betul, aku tak lalu sgt nak mkn pun. Tu yg suka sgt kalau dpt balik rumah mama and mkn mknn rumah. 😉

Kilang aku is in the midst of mengurangkan bilangan pekerja dan menawarkan VSS.  If aku take the offer, tak byk pun dpt.. baru 2 thn kerja. aku kira2 utk manager aku.. dlm 100+k dia boleh dpt.. yummy!! kalau gitu, mmg aku amik. ahahha

aku tak suka af thn ni.. last season pun mcm tak best.. thn ni 2 kali tak best. i like mila’s tone, tp dia tak konsisten. takde sape pun yg menyerlah. hampa.

 
4 Comments

Posted by on April 15, 2007 in simply random