RSS

Jiran ku nabila….by aj3k.

03 Jun

Mcm biasa cuti2 sekolah ni ramai btul yg kawin.Aku ngan tuty dapat jemputan untuk hujung minggu ni sahaja, 5!Giler..mana satu nak pi?Last2 pi je la umah jiran aku ni.Mcm biasa aku antara belia2 yg dipanggil utk rewang.Tapi kali ni aku nye tugas senang..tak mcm seblum aku kawin dulu.Aku cuma jadi tukang amik gambar ngan cuci pinggan je. Nah aku kasik sedutan aksi2 aku sewaktu majlis kat umah jiran aku.

lain2 foto : http://www.flickr.com/photos/8651680@N02/

dsc_9638.jpg

 
Leave a comment

Posted by on June 3, 2007 in Uncategorized

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: