RSS

musim org kawin

06 Jun

seringkali aku rajin membelek gambar-gambar yg dirakam oleh lensa kamera ajek (sebenarnya kamera kami – tapi ajek yg menjaga sampai aku tak sampai hati nak rampas). tidaklah begitu hebat, tp cukup bagus utk dia yg tak tahu apa-apa tentang fotografi dari awal, cuma minat.

jarang sekali ada gambar aku. apatah lagi gambar kami. mcm mana la nak tunjuk pada anak yg dilahirkan ini nnt, bahawa mamanya pernah mengandung dan pernah kurus (aku tak tahu bagaimana bentuk badanku 10 thn lagi). heheh yg sebetulnya, aku tak suka gambarku diambil dan aku kelihatan begitu chubby tatkala usia kandungan mencecah 18 minggu.

i felt the first movement last week. i was so excited and terperanjat at the same time.rasa mcm org cucuk perut dari dlm. hahahha seronok betul.  hari ni tak kerja, mc.😛

ajek is away, again. kat rumah mama ni. bosan duduk rumah sendiri. lagipun dah 3 minggu tak balik rumah. rindu sgt dah. mama ajak balik kg minggu ni, tp tak tau la ajek nak balik ke tak. ada kenduri kawin kawan masa kat utm. tak elok pulak kalau tak dtg. tp aku nak balik kg sbnrnya. nak sgt balik.

i had this mengidam durian last week. mahal! rm6/kg. and it costs us rm44 for 2. mmg tebal dan manis. mkn 3 org muak tak larat. tp.. aku puas! mlm.. terpaksa tumpang tidur rumah mummy sbb nak pakai aircond. panassssssssssssssss sgttttt!! aku la. ajek sejuk je. aku terlentang tak pakai selimut pun.

ok la. nak hantar adik pergi potong rambut dia yg pjg mcm hantu. i miss this little lady very much. asyik teringat adik je. tu balik je even tak sihat sgt.. tp drive kul 10 pagi tak la seksa balik kul 6 ptg.

aku hutang wedding present byk gila!!!!

 
5 Comments

Posted by on June 6, 2007 in Uncategorized

 

5 responses to “musim org kawin

  1. nanad

    June 6, 2007 at 8:37 pm

    aizec tengah expecting apa..????!! hahaha

     
  2. t.u-ty

    June 6, 2007 at 8:43 pm

    hahahha.. he’s expecting a new toy! i he could slash his fat by august!

    aah kan.. agak mengelirukan. baik aku tukar!

     
  3. nanad

    June 7, 2007 at 7:46 pm

    ohhhhhh… ok now i understand. hahaha good luck aizec!

     
  4. lutfi

    June 11, 2007 at 11:19 pm

    alat exercise?

     
  5. shera

    June 13, 2007 at 6:15 pm

    k.tuty, amik gmbar byk2 lah..apelah🙂 happy 4U

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: