RSS

Yeah Yeah!!

03 Jul

Sudah lama saya harapkan weekend yang indah dan puas. Apa yang membuatkan saya puas dan suka sangat, cuba teliti perkara-perkara di bawah :

1. Kalu musim bola, Man Utd menang

2. Kalu F1 weekend racing, Ferrari menang

3. Kalu MotoGP weekend racing, Rossi menang

Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, tak tau mcm mana nak decribe kalu suma benda ni jadi. Tapi ia dah pun terjadi pada weekend lepas (item 2 dan 3). Muka saya akan bersinar-sinar dengan senyuman. Tido pun senyum aje.Kadang-kadang kesian gak kat isteri saya sbb saya akan poyo sekejap. Tapi masa ni lah isteri saya amik kesempatan untuk bermesra dengan saya.Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuu…indahnya dunia ini. Hari ni satu lagi benda yang best berlaku. Saya berjaya membeli lens untuk kamera kecil saya. Puas! Ditambah pula dengan battery baru untuk backup, lcd protector dan filter 72mm. Dapat free blower kit. Seb baik Jackson (tukang jual Foto Belian) tak berjaya nak meracun saya untuk beli dry box. Harga mmg murah. Mmg nak angkat.Tapi bila terkenang wajah isteri saya yang comel itu,terus x jadi.Hehehe.

Buat masa sekarang ni lengkaplah alatan menembak saya.Ada lagi dlm kepala nak beli, tapi tunggulah baby saya dan isteri saya keluar dulu.

Set Kamera kecil saya :

D40 / 18-55mm kit lens / 18-200mm VR / SB600 / tripod cap ayam /

Target saya selepas ini :

D80 (4 tahun lagi kut ) / camera bag mcm abg adiman nye / 10.5mm fisheye nikkor / 10-20mm sigma HSM /manfrotto nye tripod n monopod

 
1 Comment

Posted by on July 3, 2007 in Uncategorized

 

One response to “Yeah Yeah!!

  1. lutfi

    July 3, 2007 at 10:57 pm

    tolong la tuty sapu sampah kat bwh tu. sian die. hahahahaha.

     

Leave a Reply

 
