RSS

aku nak upload gambar tp tak buleh.. aku type je

11 Jul

Aku sempat singgah ke majlis walimah Wan Fatimah di Pontian sebelum bertolak ke Mersing Sabtu lepas. Tapi aku tak sempat nak tgk dia bersanding sbb kami suami isteri sampai awal dan terus beredar sejurus selepas menjamu selera.

Aku suka suasana petempatan Wan. Tenang. Walaupun di tengah bandar Pontian, tp sgt tenang.

Wan, tahniah. Maaf kami tidak lama disitu. Perlu berkejar ke kampung.

Sorry tak boleh upload gambar sbb ajek tak save pic in jpeg format. aku mlas nak rajin di malam yg panas ni.

p/s: aku delete entry lepas sbb mengganggu sensitiviti org yg pkai pisau plastik. walaupun itu bukan isu utama. kembali ke rumusan tingkatan 3, aku sebenarnya bercakap tentang planning. maaf kepada sesiapa yg tersinggung. hanim, kau belum kenduri dah tuduh aku kutuk kau. hahahha terasa apsal?

 
3 Comments

Posted by on July 11, 2007 in Uncategorized

 

3 responses to “aku nak upload gambar tp tak buleh.. aku type je

  1. lutfi

    July 12, 2007 at 3:27 pm

    tuty read email. šŸ˜€

     
  2. kokek

    July 12, 2007 at 8:09 pm

    o bukan kutuk aku ke. tak malunya aku perasan thihihi

     
  3. tuty

    July 13, 2007 at 9:10 pm

    lupi.. dah read.. smlm tak sempat. šŸ˜‰ mekasih

    kokek.. iskk kau nih. kalau aku nak kutuk kau bukan kat blog. depan2 je. hahahh like you dont know me.

     

Leave a comment