RSS

23 Jul

when i’m wearing kain batik, i think its soo uncool. but when he’s wearing kain pelekat, i think it’s normal. but i have to wear kain batik despite it’s uncool-ness because that is the only attire that i feel comfortable, other than caftan. hehe

i’ve never seen any prego so selekeh like me. i managed to see mak lang at ipoh, dah 5 bulan ngandung. kalau bukan sbb mama ckp dia ngandung, mmg tak nmpk pun mcm dia mengandung. slim je selain perut yg besar. aku expand ke dpn, blkg, kiri dan kanan. hahahha sbb tu laaaaaaa kain batik pilihan di hati dipadankan dgn tshirt2 oversize. owhh selesa.

hari tu kat tv3 – wanita hari ini ada ckp pasal epidural during delivery. she the pakar sakit puan said, semua wanita seharusnya diberikan pilihan utk menerima epidural kerana ia adalah paling selamat dan memudahkan ibu utk bersalin. tp bila aku tanya daus, adik ajek yg amik medic.. dia kata tak encourage pulak.

bila fikir pasal delivery aku dah mula cuak. ada lagi 15 minggu utk deliver. tp bila fikir seronoknya nak ada baby.. tak la cuak sgt. biar dia kawan dgn aizec masa aku buat keje dapur. hahahha

dsc_4062.jpg

the gebu-tiful tuty

 
17 Comments

Posted by on July 23, 2007 in Uncategorized

 

17 responses to “

  1. lutfi

    July 24, 2007 at 4:36 am

    laki ke puang? (dalam teganu)
    jate ko tino? (dalam kelate)

     
  2. aj3k

    July 24, 2007 at 7:26 am

    dok tahu lagi lah girang.(dlm kelate)
    we dont know yet (dlm english)
    nggak tahu (dlm indon)
    kacip mengcaicai (dlm thailand)

     
  3. Lady K

    July 24, 2007 at 7:31 am

    aku ingat dlm dunia ni ada kacip patimah je..
    kacip mengcaicai ni pencacai angkat najis ke? (3 Abdul hehe)

    tuty, ibu mengandung digalakkan makan kurma.. jd makanlah kurma byk2!😀

     
  4. litium

    July 24, 2007 at 3:39 pm

    dok tahu lagi lah girang? girang tu menatang hape? kenape aku tatau?? bahasa ape ni ajek?

     
  5. aj3k

    July 24, 2007 at 5:29 pm

    girang ni nama samaran member aku tu..lutfi.
    hahahahaha

     
  6. ashka

    July 24, 2007 at 5:32 pm

    tapi kalau bahasa kelantan, girang dah jadi gighe.. ^_^

     
  7. aj3k

    July 24, 2007 at 7:15 pm

    oooohhhh…..gighe~~
    p/s:nanad suka eh ko lately?ada pepe ke?heheheheheh

     
  8. ashka

    July 24, 2007 at 7:56 pm

    ha?

     
  9. aj3k

    July 24, 2007 at 9:16 pm

    apa yang ha???
    hahahahaha??

    p/s:aku x larat nak edit gamba ko dah.nanti aku burn dvd.

     
  10. litium

    July 24, 2007 at 11:13 pm

    aku pon tak larat. hahahah banyak nak mampos.dahle banyak gambar tak pandang kamera aku hak hak hak.

     
  11. lutfi

    July 25, 2007 at 6:56 am

    siot je dok debate pasal nama aku.

    barang baby da sampai. minta2 mak aku tak punggah dulu barang dlm beg. hahahahaha. kang tak pasal2 die tanye mane baby.

     
  12. ashka

    July 25, 2007 at 7:46 am

    ha?😛

    haha takpelah, tak payah edit. nanti bagi je aku sume. nak cuci. thanks! ^_^

    dime, kau tak turun jb lagi ke?

     
  13. afidark

    July 27, 2007 at 9:49 am

    wow tuty. sungguh comel dan gebu!

     
  14. t.u-ty

    July 27, 2007 at 11:35 am

    fida: ye la fida.. ‘comel’ sgt dah ni. hahahha

    lupi: thx.. kalau mk kau tanya mana baby.. kau ckp “saya!” sambil angkat tgn. hahha

    ada lagi org guna terms ‘cuci’ gambr.. hahahha *peace*

     
  15. ashka

    July 27, 2007 at 11:38 am

    😛

    yelahhh, aku PRINT.

     
  16. t.u-ty

    July 27, 2007 at 12:03 pm

    h ha hhhhahahhha😀
    aku dah bosan nih duk rumah.

     
  17. ashka

    July 27, 2007 at 12:07 pm

    datangla amik aku kat office. gi lunch kat airport. he he he.
    ye jauh aku tau. hmmmmmmmmmmmmmmm.. *malas mode*
    tapi kerja banyak😐

     

Leave a Reply

 
