RSS

si montel cari kerja

04 Aug

i received this email today:

Hi Tuty Irma

Thank you for your interest in the application for QA Engineer.  I would like to confirm your date of availability, after Jan 2008? Pls revert

Regards
Doris

hehe.. betul.. mmg aku tulis availability aku lepas jan 08.. lepas habis pantang dan menghabiskan masa sebulan lagi utk bersama baby nnt.😛

hari tu dah dpt dah interview dr 1 kompeni yg aku naaaaaaak sgt since b4 kawin.. tup tap dah kembung ni baru dia nak panggil. terpaksa la reject the interview offer, kalau aku pegi pun, dia nampak perut aku dia yg reject aku. hahahha lagi pun jauh. husband and in-laws sure tak bagi punya. kenapa laaa kompeni yg aku suka takde kat pasir gudang nihhh.. tp ofis yg dpn mata ni pun tak semangat nak pergi keja.. apa lagi yg 50km away. mcm dulu2 pulak ulang alik dari rumah mama ke pasir gudang hari2. patut la masa anak dara aku kurus je. habis masa dlm kereta. tp aku suka sbnrnya. ada me-time. masa tu la pikir mcm2, preparation nak tunang, kawin semua fikir dlm kereta. kalau rasa nak pegi beli brg, terus je singgah. ye la, dari ofis ke rumah lalu hampir semua major shopping centres kat jb nih.

skrg bawak kereta pun terkedek2. hari tu ajek bising aku bwk kete dr pagoh ke seremban dekat 3 jam. ahahhaha.. dia tdo sbb siang tu dia penat keje. aku keje gak, tp aku tak la penat sgt. takat duduk2 dlm aircond dgr CD, cucuk iPod, tune to favourite radio station.. apa la penat sgt. penat duduk ada la. aku dh tak cekap nak drive mlm.. dah tak pandai nak bawak laju. abis tu, kalau driver tak bg bawak kete. dulu b4 kawin, sampai berebut2 sape sampai co-pilot seat dulu. siap osom kalau nak bwk kereta. sape tak nak bawak kereta kena belanja mkn la apa la.. hahahha

aku risau kalau aku kena asthma nih. ada baca article pasal asthma and pregnancy. hmmm risau2.. bcos baby would be affected. tp maybe jugak batuk yg takde pape mucus/phlegm ni sbb lain.. aku tak leh nak tulis sbb tak tau spelling😛.. doakan la aku takde pape.

antara symptom aku skrg ni.. batuk berpanjangan, short of breath, tight chest, paling sesak pagi dgn mlm nak tdo. aduhaiiii.. sakit dada. nak solat pun susah.

 

iskk aku dgr lagu dygta ni rasa mcm stress je. teringat kisah2 sedih sbb lagu dia sedih2. hahha tp aku dgr jugak.😀

 
1 Comment

Posted by on August 4, 2007 in simply random

 

One response to “si montel cari kerja

  1. ashka

    August 7, 2007 at 7:40 am

    aku pun kena tukarla. letak date of availability: may 2008. hahaha :p sure takde sape nak panggil interview

     

Leave a Reply

 
