RSS

tahniah

19 Aug

Kawan karib saya melangsungkan perkahwinan pada hari ini di Ipoh. Saya sedih kerana tidak dpt menghadiri majlis perkahwinannya. Padahal masa saya kahwin, dia meredah banjir nak sampai ke JB. Masa tu banjir teruk di JB. Tempat saya antara tempat yg selamat dan jalan raya pun tak putus.

Mungkin ijab kabul sedang berlangsung semasa saya menulis.

Tahniah utk Ainul dan Alias.

Terkilan tak dpt pergi.

Hari ni hari malas2.. dah abis kemas rumah and masak. Kita malas2 di rumah.

 
4 Comments

Posted by on August 19, 2007 in simply random

 

4 responses to “tahniah

  1. chech

    August 19, 2007 at 4:05 pm

    Aku pun rasa sedih tak dapat pergi wedding Ainul. Padahal, dia bermalam di Rembau untuk attend both akad nikah and majlis bersanding.

    I have to work today😦

     
  2. tuty

    August 19, 2007 at 6:19 pm

    aku ckp dgn nini, kalu nak kawin bgtau awal2 so i wont get pregnant! hahaha early stage boleh la aku nak travel, dah at this stage, aku penat sgt. pegi melaka that day pun aku separuh hidup.

     
  3. shera

    August 20, 2007 at 12:19 pm

    btw, that is k.ainul ek? ya..ya..she is ur kwn karib during high school

    kak tuty, apa beza kwn karib and kwn baik?

     
  4. t.u-ty

    August 21, 2007 at 10:44 pm

    saya tak pernah asingkan kawan baik dgn kawan karib, sbb saya rasa sama je.. dari segi bahasa jelaslah lain.

    karib = akrab = rapat
    baik = baik la!

     

Leave a Reply

 
