RSS

Bestnya jadi mama

06 Nov

Seronok jadi mama ni. Tak mengeluh pun kena bgn tengah mlm 3-4 kali uk susukan anak. Cuba bayangkan, mak kita kejut kita utk buat kerja, kita mesti mengamuk kan? Dulu sebelum mengandung, sbb utama aku tak nak ada anak awal ialah kebebasan.

Apa sgt la kebebasan utk tidur suka hati sampai pukul 10 pagi. Apa sangat la kebebasan nak tgk tayangan tengah mlm. Apa sangat la semua ‘kebebasan’ yg aku fikirkan tu.

Anak aku ‘tanned’ sbb ‘holiday’ bwh ‘cahaya matahari(phototherapy)’ kat ‘Hawaii(hospital)’ selama seminggu. Aku tgk anak aku bila dia tidur lena, ketawa sendiri.. “Ya Allah, gelapnya anak mama ni”..

 
10 Comments

Posted by on November 6, 2007 in simply random

 

10 responses to “Bestnya jadi mama

  1. shera

    November 6, 2007 at 9:29 am

    saya nak tgk mama adaam! post laa pics🙂

     
  2. d

    November 6, 2007 at 4:59 pm

    emmm dh mcm nyawa kedua…can’t live without..

     
  3. aj3k

    November 7, 2007 at 12:45 am

    mama adam??
    surpriseeeeeeeeeee~

     
  4. tuty

    November 7, 2007 at 10:45 am

    mama adam? mama adam kusut masai jaga anak tunggang terbalik kat rumah. hahahah

    nnt la..

    ngantuk.. mlm td adam tak nak tdo dr kul 2.30 sampai dkt kul 5. asal letak kat tilam je nangis, bg susu tak nak, diaper kering pun tak mahu. aku bedung pun tak mahu. waaa kepala sudah pining.. rupanya dia tak nak tdo pakai bantal. bila aku campak bantal, tdo bukan main lena sampai pagi.. in fact mmg dah pagi pun.😛

     
  5. nisa

    November 7, 2007 at 9:06 pm

    baby bakal SIL saya pon tido tak pakai bantal. tertonggeng bontot ke atas. kalo de bantal mesti die tak tido. baru 4 bln lebih. lahir pd hari saya bertunang😉

    hidup mama tuty!

     
  6. litium

    November 9, 2007 at 8:14 am

    ajek ade kamera mahal takleh letak gambar adam kat sini baik kasi aku je kamera tu

     
  7. litium

    November 9, 2007 at 8:14 am

    ape aku cakap ni? hahahahah bodo bodo aku dah pening

     
  8. aj3k

    November 9, 2007 at 11:45 pm

    wah wah wah.set kamera kecilku tu lebih murah dari mu punya en karim.
    jom beli body baru??

     
  9. litium

    November 10, 2007 at 1:01 am

    apa? encik ajek mau sponsor D3?? D300 cukupla.. takyah sesusah… RM7,000 +- je…

     
  10. lutfi

    November 10, 2007 at 11:32 am

    tah kamera juta2 tapi gamba takde pun. mana gamba2 hari tu?

     

Leave a Reply

 
