RSS

8 week old Adam

17 Dec

He has his perangai now. Geram geram rasa nak gigit pipi dia yg tembam tu. Mcm bantal! Siang angelic sgt, tdo dgn sgt nyenyak. kalau bgn senyum2. ahhh rasa syiok gila jadi ibu.. lepas isyak je, mula la perangai dia tak nak tdo.

sepatutnya hari ni aku kerja, tp sbb smlm baru dpt babysitter, today aku standby kat rumah if anything kurang kat kakak tu. so far ok, td aku call pun k.nina ckp adam senang nak jaga. aah senang sgt nak jaga siang, kalau mlm selagi belum pukul 12 jgn harap dia nak tdo. berdukung je. pak ngah aku kata jgn biasakan. letak je nnt nangis2 dia berenti sendiri. apa gaya nak biar dia nangis melalak2 mlm2.. tak elok la pulak nnt jiran2 nak rehat anak aku konsert senandung sepanjang malam. apa yg dia ckp takde effect kat adam.. gerrrrrammmmmmmmmnya adam montelllllll!!

sekali tadi borak dgn k.nina dia ckp
“alaa biasa la tuty anak lelaki mmg mcm tu. kuat menyusu. anak akak dua2 lelaki mcm tu. kita dah la penat kalau tertido takut hidung dia tertutup…”

ohh begiteww rupenyerrrrr..

di saat-saat aku geram dgn anak boleh pulak daddy dia tgk Man U main bola. aku rasa nak masuk dlm tv, bg adam main bola.

mama kata kalau anak tak nangis masa hantar org, jgn mak-nya pulak nangis. aku rilek je hantar adam tadi. dah sampai rumah terngiang2 ada merengek. urghhhh

esok kerja 1 hari. peace! PASTU KILANG SHUTDOWN SAMPAI LEPAS XMAS! pastu keje 3 hari, cuti lagi sampai 2nd Jan.

suka aku time2 akhir thn pastu awal thn pun byk cuti.. aku dah tukar department, ada department baru. aku suka, sbb aku boleh issue action report kat department lama kalau ada pape defect kat product. hahah AKU SUKA!!!!!!!! HAHAHAHHAHA jaga kaoooooo nyonya!

 
Leave a comment

Posted by on December 17, 2007 in simply random

 

Leave a Reply

 
