RSS

Baby Akif

16 Mar

Tahniah buat Nanad dan Azri atas kelahiran baby Akif yg comel pada 13  Mac 08. Baby Akif cute, tp aku tak amik gambar.🙂 kecik2 baby Akif dah ada suara yg kuat and mata besar. Mcm ada potensi utk jadi org yg tinggi.. Perghh jari dia besar betul. heh padahal mama Akif tu sama je tinggi dgn mama Adam. hahahha
hehehe baru minggu lepas borak2.. minggu ni Nanad dah jadi mama.

Nanad and Azri,
Enjoy your first few weeks. Memenatkan (sgt!) tp best gila.

Semalam Nanad ckp, “Best kan ada baby?”

Aku pasti, semua mama akan ckp, “Absolutely!”

Sbnrnya aku rasa bersalah visit Nanad malam, tp nak buat mcm mana siang tu mama (aku) sibuk sana sini, kang aku balik mcm tu je sian kat dia. Mama (aku) nmpk stress tp betul la org kata, kalau jumpa budak, stress tu mcm terbang je.

Nanad and K.Nawal (pun baru bersalin 2minggu lepas) dah nmpk letih tp aku luuuuuuuupa sgt K.Nawal kat luar tgh letih2.. Skali bila balik tgk dia tgh duduk, sbb aku dgn Aizec kena lalu tmpt dia nak baring. Aduii bersalahnya.

Tahniah buat Auntie Wan and Prof Warid, dpt 2 cucu lelaki dlm sela 2 minggu.🙂

 
1 Comment

Posted by on March 16, 2008 in simply random

 

One response to “Baby Akif

  1. lelo aka kawan nanad

    March 17, 2008 at 2:15 pm

    errkk… kecewo tader gamboo.. hehehe…
    dok menunggu2 nih nk tengok gambo encik akif… tgh bayangkan akif bermata besor n berjari besor… camaneee lah agaknye ye…:)

     

Leave a Reply

 
