RSS

membebel pukul 1.36 pagi

04 Jul

Thanks to husband for having night discussion tonight. I slept with Adam right after maghrib until 12.15.. Lega rasa. hilang letih. Tapi aizec tak balik2 lagi. dia kata nak balik before 12.

Aku sangat bengang kat office hari ni. Sangat. Dah la penat, bengang lagi. Berganda2 jadinya bila balik rumah. Pastu Aizec bg pilihan, nak masak or tidak. Aku ckp, if aku yg pilih, aku masak nasi, goreng telur dgn kicap je. ha ha pemalas eh?

This weekend, I have to work. Manpower sikit sgt dgn kerja yg byk mcm ni. Itu yg aku bengang sgt. Bila ckp dgn boss, dia kata tak ada kuota. Aku berenti kang baru nak panic2. Dah la tak paham nature kerja aku, pastu pandai2 nak tambah skop kerja aku yg takde kena mengena. Bila aku bantah, ada je idea dia nak kenakan aku balik. Aku marah sgt tadi! DIa ada habit masuk room tetiba tolak pintu kuat2, konon kalau kitorg buat pape nnt kantoi la. Hello, kami golongan berpelajaran dan amanah ok?

Dah berbulan2 dia tak pernah pun tgk kitorg tdo ke, makan ke during office hour, tp nak jugak buat mcm tu. Yg geramnya kitorg ni mcm nak kena heart attack! Pastu tadi selamba je aku marah. “Hah biar la pecah pintu tu nak tolak hari2. Pecahkan la pecahkan!”

Aku marah Senior Engineer yg dah nak jadi Assistant Manager. Lantaklah. Lain kali guna otak sebelum bercakap. Mmg mendidih aku hari ni, sampai tension2 tak leh nak produce milk.

 
Leave a comment

Posted by on July 4, 2008 in simply random

 

Leave a Reply

 
