RSS

almost 2

18 Nov

nx month dah nak bertambah setahun lagi ulang tahun perkahwinan. hahah kenapa aku geli2 ckp ‘perkahwinan’. alhamdulillah. last year, kitorg sgt2 lupa anniversary sendiri sbb sibuk dgn adam masuk kluar wad. tahun ni, jgn mr husband lupa sudah. i have to keep on reminding him every single day. hahaha.. same things happen when my birthday is coming. seawal 2 month prior to my bday, i’ll remind him.

so people, if at that date, i write an entry “ajek lupa/belum belikan hadiah”, that would be soooooooooooooooooo normal ok. walaupun lambat, i’ll always claim my belated birthday present. i’m not that pushy either. mcm “kalau nak bagi, bagi la.. kalau tak bagi, thn depan punya double!”.. i think dia takleh handle ‘double’ sbb tu dia kena bg jugak. hahah

so i hope, this year’s anniversary he wont have any excuse to buy me a present. keji kan aku? hahah dia tgh kat atas buat kerja at his lappy, aku ckp pasal tuntut hadiah pulak kat sini. i’m doing my research now, ‘what should i get for mr husband for the present’. masalah yg sama berulang2 dari zaman mengurat lagi. berapa tahun? haha 9?

owhhhh sangat tak ada mood nak pergi kerja esok. nak ponteng boleh tak? aku ada 2 subordinates, nnt khamis dgn jumaat diorg pegi training kat luar.. aaaaaa kat hotel, and i’ll be bosan tahap gaban kat ofis sorang2. ok, my fault. aku yg arrange diorg pegi sama2. ira pnah survive keje sorang2, takkan aku tak leh. 

weekend ni duduk rumah je la. nak kemas semua. SEMUA! especially the ‘baju room’. dah jadi ‘super messy room’. semua sumbat dlm tu.

 
4 Comments

Posted by on November 18, 2008 in simply random

 

4 responses to “almost 2

  1. mrs noba

    November 18, 2008 at 11:33 am

    hufff..memang!!!
    nak memikir hadiah apa nak bagi…payah!

     
  2. fiza

    November 18, 2008 at 5:47 pm

    tuty..cari hadiah lelaki mmg payah..aku skang dah x bagi2 hadiah dah..wish cukup..hehhe

     
  3. tuty

    November 19, 2008 at 11:38 pm

    haha betul. payah sgt!!

    fiza: wish je? mcm kejam sgt pulak aku rasa. kalau aku buat gitu, dia pun wish je kat aku la? hahahha mana boleh~

     
  4. fiza

    November 21, 2008 at 7:32 pm

    heheh, sebenarnya tuty dia yg sll wish je kat aku..bila dah terbiasa aku lak yg sll wish je kat dia..hahah even time besday aku skang ada gak la yg dia bagi..1sanniversary dulu kitaorg wish2 je..gila dah x romantik kan? ahaks

     

Leave a comment