RSS

alah-mak.. tak tahan

06 Mar

bila ini mau masuk malaysia? got this from crocs.com.

ditambah pada jam 10.30mlm:

hari tak keje sbnrnya lagi penat dari hari kerja, cuma sempat masak and lipat kain.. hari ni main dan gaduh dgn adam. iya, aku bergaduh besar dgn adam sampai ckp “mama tak nak kawan dgn adam 5 minit: (5 minit je??)

5 minit pun dah cukup buat telinga aku pedih dgr adam nangis mendayu2. sebabnya? adam gigit lengan and peha, sampai birat!! so secara spontan aku akan menjerit dan marah. tu yg syahdu sgt tu nangisnya. 2 kali aku gigit dia balik! geram. ntah mana dia dpt idea gigit gaya siat daging tu. urghhh..

pastu dah baik, peluk2 la mama yg tgh tahan pedih ni.

ptg tadi bwk dia gi potong rambut. dia nampak lebih ceria setelah potong rambut. aku pun lega tgk muka dia ‘terang’ je.

 
Leave a comment

Posted by on March 6, 2009 in simply random

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: