RSS

18 Jul

belek-belek entry lama sbb nforname nak cari resepi makaroni bakar, haiii meriahnya comment box masa tu. skrg ni walau pun jumlah reader adalah tinggi, tapi semuanya adalah silent reader. jadi tak syiok.. adakah kerana saya menulis tentang perihal ibu-anak? atau perihal kerja yg buat org tak terkata? hahahha aku tau kenapa.. sbb aku ni pun bukanyya rajin sangat komen kat blog org. suka jadi pembaca je dari tinggalkan apa2 kesan😛

oh badan sangat la letih. letih sampai hari ni masa long lunch hour tu tak boleh tdo lena. asyik terkejut2 je. smlm tdo tak lena jugak. rasa2 sbb badan letih sbb audit (lagi).. habis audit ni ada project presentation. aku rasa mcm nak tarik diri je disaat2 akhir ni.. sbb aku takleh buat keje byk sangat. takat kerja berfikir tu boleh la duk atas kusi je. tp kalau keje berfikir, tepu gak kepala kalau tak gerak2.

esok kena kerja. tapi halfday je la sbb babysitter takleh nak jaga ptg. bagus la, aku pun malas nak keje pun sbnrnya. lupa nak cuci uniform, ni baru je masukkan dlm washing machine. haha nak pakai esok. mlm ni berkipas la uniform aku tu. sape la nak tlg aku dgn keje2 laundry ni. ajek tak kisah, dia pakai baju aapa2 je gi keje. aku nih kalau lupa cuci baju yg haru biru.

next week ajek keje kat luar jb. ah bosan. hopefully satu hari je. aku takleh tinggalkan katil kegemaran tu lama2. aku kena tdo umah inlaw sbb dah takleh handle adam sendiri. boleh sbnrnya, tp tang masak tu yg tak larat. unless kena request dari babysitter mintak dia bg adam mkn kenyang2 ptg tu. aku usually amik light dinner. i like cornflakes with full cream milk for snacks if aku lapar ditgh mlm. hahaha dah takde dah sugary drinks skrg utk waktu tgh mlm.

ada hikmah kenapa canteen food tak sedap. takdelah aku melantak makan nasi kan.

adam dah baik demam, alhamdulillah. mkn dah selera. adam masih belum dilatih utk tidur dgn org lain. aku blum train dia utk tdo kat katil sendiri. semua belum. i just like to hug and cuddle him to sleep. lately bykk pulak request dia dari mama. dulu balik keje, ajek dukung pun dia ok. skrg “mama mama”.. minum air “mama”, nak main “mama”.. nak tgk youtube je dgn “da”..

ok lah good nite korang. bosannya entry ni. tadi nak upload gambar adam. malas pulak.😀

 
2 Comments

Posted by on July 18, 2009 in simply random

 

2 responses to “

  1. chech

    July 20, 2009 at 7:30 pm

    Kau ni Tuty, pandai pancing ‘silent reader’ kau yang sorang ni untuk tinggalkan komen, ek.

    Aku pun macam kau; suka baca… tapi, komen amat jarang :p. Tapi, bila nak something (macam nasihat pasal ebm ke), pandai pulak terhegeh-hegeh kat blog kau (ataupun telefon bagai nak rak) kan.

    Enjoy your day🙂. Kisses for Adam.

     
  2. nforname

    July 21, 2009 at 7:56 am

    nanti bila saya sudah jadi ibu MUNGKIN saya akan merujuk kepada kamu.

     

Leave a Reply

 
