RSS

01 Oct

Banyak nak tulis. Tapi bila duduk depan skrin, lidah kelu tak terkata. Aku nak tulis pasal:

1) aku kena bom dibebel pasal ‘pantang’
2) trip ke hospital utk check up Aidan, disusuli dgn trip ke tandas dan klinik tak henti2 oleh mak bapak Aidan.
3) adik aku, Didi eksiden.
4) berat aku naik 500g. bukan pasal raya, tp sbb duduk rumah mak utk seminggu (sejak peristiwa cirit birit)
5) aku nak gi jalan2 boleh tak?

 
Leave a comment

Posted by on October 1, 2009 in simply random

 

Leave a Reply

 
